HISTORIA FIRMY
Przejrzysty, nie budzący wątpliwości zapis. Jakże wszyscy chcielibyśmy, aby podobne reguły obowiązywały w księgowości i aby można je było równie łatwo opanować. Niestety, dobrze wiemy, że tak nie jest. Morze przepisów, gąszcz interpretacji, lawina kontroli. Czy można sobie poradzić z tymi groźnymi żywiołami współczesnej biurokracji? Nigdy nie wątpiłam, że tak. Dlatego stworzyliśmy zespół profesjonalistów gotowych służyć swoją wiedzą: świetnie wykształconych, dobrze zorganizowanych, stale doskonalących swoje umiejętności, pracujących z pasją i oddaniem. Nie tylko znających na wylot prawo podatkowe, ale też potrafiących je zinterpretować. Bowiem pragniemy naszym Klientom zapewnić coś bezcennego: pewność, że w ich księgowości panuje ład i porządek, a każda cyferka jest na swoim miejscu.
ZAKRES USŁUG
Prowadzenie ksiąg handlowych: dekretacja i księgowanie na kontach księgowych dokumentów zatwierdzonych przez zleceniodawcę w sposób zgodny z ustawą o rachunkowości, weryfikacja dokumentów pod względem podatkowym, prowadzenie rejestrów VAT, rejestracja i rozliczenie zdarzeń gospodarczych w ujęciu podatkowym zgodnie z przepisami o podatku dochodowym i podatku VAT, sporządzenie i złożenie deklaracji podatkowych, sporządzenie list wynagrodzeń z uwzględnieniem informacji kadrowych dostarczonych przez zleceniodawcę, naliczenie składek do ZUS oraz zaliczek na pdof za pracowników, sporządzenie deklaracji PIT-4 oraz deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych za osoby ubezpieczone u zleceniodawcy, sporządzenie deklaracji PIT11/8B za pracowników i osoby zatrudnione na podstawie umów cywilno-prawnych, bieżące prowadzenie ewidencji środków trwałych, naliczanie odpisów amortyzacyjnych, sporządzanie sprawozdania finansowego na koniec roku obejmującego bilans, rachunek zysków i strat i wiele innych.