HISTORIA FIRMY
Działalność Wałbrzyskiego Biura Rachunkowego prowadzona jest w oparciu o wiedzę, doświadczenie i wieloletnią praktykę zawodową. Zajmujemy się obsługą księgową, kadrowo-płacową oraz doradczą w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. Klientami biura są firmy z branży budowlanej, transportowej, finansowej i ubezpieczeniowej oraz szeregu innych. Naszą rzetelną pracą zdobyliśmy zaufanie wielu firm oraz osób nie prowadzących działalności gospodarczej. Pragniemy być postrzegani jako zaufany partner biznesowy, któremu bez obaw można powierzyć prowadzenie księgowości firmy. Biuro działa w opraciu o Certyfikat Ministra Finansów Nr 58252/2012 rok oraz posiada aktualną polisę OC.
Firma posiada ubezpieczenie OC.
ZAKRES USŁUG
Zakres świadczonych usług: opracowanie zasad polityki rachunkowości, zakładowego planu kont, prowadzenie pełnej ewidencji finansowo-księgowej w oparciu o przepisy prawa bilansowego, ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz ewidencji wyposażenia, ewidencji dla potrzeb podatku VAT, sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych, zeznań podatkowych, sprawozdawczości GUS, sporządzanie miesięcznych raportów finansowych.